Робота вчителя-логопеда з особливими дітками
Неоціненне значення у роботі з дітьми, в яких є певні особливості психофізичного розвитку, має корекція мовленнєвих порушень (усного і письмового мовлення). Саме вчитель-логопед займається виправленням мовленнєвої комунікації. Щоб допомогти з покращенням (а іноді й з розвитком) вимови вчитель-логопед працює над постановкою та вимовою звуків дітей; розвиває усі види мовленнєвої діяльності (слухання, говоріння, читання, письмо); формує фонетико-фонематичну, лексико-граматичну сторони мови, зв'язне мовлення. З допомогою вчителя-логопеда здійснюється розвиток мовленнєвої, загальної та дрібної моторики, збагачується словниковий запас дитини, здійснюється загальний розвиток психічних процесів.
Вчитель-логопед Берегівського районного ІРЦ здійснює діагностичну діяльність (надає оцінку мовленнєвої сфери дитини); корекційно-розвиткову (проводить індивідуальні та підгрупові заняття); визначає доцільні форми взаємодії з дитиною; надає консультації батькам, педагогам, залучає родину до корекційного процесу та безпосередньо бере участь у різних заходах методичної роботи.
Проте варто памятати й те, що розвиток мовлення дитини починається від самого народження. Навички правильного мовлення дитина набуває в сім'ї. Тому все, що роблять батьки для загального та мовленнєвого розвитку своєї дитини має велике значення для всього її подальшого життя.